Over Ziggo Webmail
Net zoals veel andere providers biedt Ziggo haar klanten de mogelijkheid aan om een Ziggo webmail aan te maken. Via de Ziggo webmail kunnen klanten online via elk apparaat verbonden met internet de Inbox van hun mail bereiken. De Ziggo webmail werkt via hetzelfde principe als bijvoorbeeld Gmail of Hotmail. Er hoeft enkel naar een webpagina toegegaan te worden om in te loggen. Vervolgens heb je toegang om e-mails te verzenden of te ontvangen. Om de Ziggo webmail te gebruiken heeft u internet van Ziggo nodig. Nog geen internet van Ziggo? Bekijk hier de mogelijkheden om je abonnement uit te breiden.
Ziggo webmail inloggen
Om in te loggen op de Ziggo Webmail hoeven slechts drie stappen doorlopen te worden:
- Ga naar de inlog pagina van de Ziggo webmail
Ga in de adresbalk van uw browser naar: https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin of klik hier . - Log in met uw gegevens
Voer in het veld “e-mail adres” uw e-mail adres in, en in het veld “wachtwoord” het daarbij behorende wachtwoord. - Klik op de oranje button met “aanmelden”.
Als de ingevulde gegevens bij stap 2 kloppen wordt u automatische doorverwezen naar de inbox van uw Ziggo mail. Kloppen de gegevens niet? Misschien is uw wachtwoord niet correct? Kijk verder op deze pagina hoe u dat op kan lossen.
Wachtwoord vergeten
Kan u niet inloggen op uw Ziggo webmail? Dan is de kans groot dat u een verkeerd email adres of wachtwoord ingevoerd heeft. Een veel gemaakte fout is dat het wachtwoord voor de Ziggo webmail anders is dan het wachtwoord voor Mijn Ziggo.
Bent u uw wachtwoord voor de Ziggo mail vergeten? Dan dient u in te loggen op uw Mijn Ziggo. Hier kan u uw wachtwoord wijzigen en uzelf weer toegang verschaffen tot de mail. Om het wachtwoord te wijzigen gaat u naar: Mijn Ziggo mail wijzigen . Na het inloggen staat er een overzicht van alle email accounts en aangemaakt email adressen. In dit overzicht kan u ook de wachtwoorden resetten of wijzigen.
Ziggo webmail inloggen
Voor het instellen van de Ziggo webmail zijn verschillende instellingen die goed gezet moeten worden. In onderstaande tabbladen hebben wij ze alvast voor u op een rijtje gezet.
Inkomende serverinstellingen: pop.ziggo.nl
Serverpoort: 995
Verificatie vereist/identiteitscontrole: ja
Type versleuteling: TLS / SSL
Inkomende serverinstellingen: imap.ziggo.nl
Serverpoort: 993
Type versleuteling: TLS/SSL
Gebruikersnaam: uw volledige e-mailadres (inclusief @ziggo.nl)
Wachtwoord: het wachtwoord van uw e-mailaccount
Gebruikersnaam: uw volledige Ziggo e-mailadres ( inclusief @ziggo.nl of @home.nl of a2000.nl, etc.)
Wachtwoord: het wachtwoord van uw Ziggo e-mailaccount
Server: smtp.ziggo.nl
Serverpoort: 587
Type versleuteling: STARTTLS (indien beschikbaar) / TLS / SSL
Verificatie vereist/identiteitscontrole: ja
Ziggo webmail inloggen
De Ziggo webmail kan door meerdere email adressen gebruikt worden, en dus dus niet enkel toegankelijk voor @Ziggo.nl email adressen. Heeft u een van de volgende email adressen? Dan kan u ook gebruik maken van de Ziggo webmail:
- @kpn.nl
- @planet.nl
- @kpnplanet.nl
- @kpnmail.nl
- @hetnet.nl
- @freeler.nl
- @netmail.nl
- @wxs
Ziggo webmail: Veelgestelde vragen
Om direct uit te loggen drukt u rechtsboven op het tandwieltje rechtsboven in het scherm. Vervolgens kan u op afmelden drukken. Ben je vergeten om uit te loggen op een PC? Geen probleem! Na verloop van tijd (afhankelijk van instellingen) zal Ziggo u vanzelf uitloggen. Lees hier meer over inloggen bij Ziggo.
Ik heb gevraagd om een nieuwe afstandsbediening.
Helaas kan ik er niks mee.
Ik wilde een nieuwe Humax, maar krijg 1 van Ziggo
Heb alle stappen goed gevolgd.
Ik.sinds vandaag niet inloggen op.de mail,dus kan me belangrijke post niet lezen ,Alles geprobeerd kom.nergens meer in ook niet in mijn ziggo.
Help help
Waarom kan ik niet in mijn webmail kijken in mijn telefoon al problemen sinds donderdag.
zoals bij veel helpdesks: vaak weten ze het niet helemaal, vragen beleefd of je even aan de lijn wilt blijven om daarna niets meer te vernemen.
Ik kan geen mail versturen naar KPN mail of kpnplanet krijg hem dan terug gestuurd. wel anderen providers wat moet ik doen?
En als je geholpen wilt worden omdat je ziet dat er 170 emails in postvak in staan en je de melding krijgt dat ze niet leesbaar zijn
krijg je steeds telefonisch geen toegang.
Ziggo zeer onder de norm ,, eigenlijk onwaardig voor deze onderneming. Als je belt om geholpen te worden om dat je niet meer in mijn ZIGGO Mail komt . De norm van het personeel is onder de maat , Ik kan u niet helpen om in u Ziggo mail te komen.
Heb u problemen met internet druk nop !!!!! heb u problemen met u Mail druk !!! en dan is het ik kan u niet helpen , dit is tegen de previce norm , als je dan zeg ik geef u toch toestemming , Dat zij een collega van de Helpdesk , Jan !!!!! en gooit de hoorn op de haak,,, En dat allemaal als je al jaren klant bent ZIGGO ZIGGO wordt toch eens wakker Afz v Nooy
Heb zeer slechte ervaringen met ziggo !
Klachten worden slecht behandeld en we werden zelfs “wegegedrukt” onder het mom van We Zetten U In De Wacht!!
Een goede avond ik heb problemen met mijn internet en WiFi
Zijn de internet problemen verholpen?