Tele2 klantenservice
Heb je een probleem met het internet in je huis, een storing op je telefoon of je wilt bijvoorbeeld je gegevens wijzigen en je hebt Tele2 als provider? Of heb jij een bedrijf en heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen? Dan kun je het best contact zoeken met de klantenservice van Tele2.
Telefoonnummer en Chatbot
Op de Tele2-site staan verschillende manieren om een oplossing te zoeken voor jouw probleem, bijvoorbeeld in geval van een storing. Er zijn vier soorten opties om jou te helpen. De eerste is ‘Community’, waarin medegebruikers van Tele2 elkaar helpen met het oplossen van elkaars problemen. Daarnaast heb je de ‘Chatbot’, een virtuele assistent die razendsnel antwoord geeft op jouw specifieke vragen. Als derde optie heb je ‘Bellen’ naar Tele2. De contactgegevens van de klantenservice zijn 020-7544444 of 1200 als je jouw mobiel nummer van Tele2 gebruikt.
Op welke tijden bereikbaar?
Je kunt Tele2 bellen van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 20:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:30. Als laatste optie kun je ‘Zelf regelen’ via mijnTele2, waarbij je inlogt en al je gegevens zelf kan inzien en regelen. Je kunt de gratis app overal op het internet downloaden en met een simpele e-mail met activatielink en sms met activatiecode kun je een account maken. Hierop kun je jouw verbruik checken, maar ook je abonnement beheren en facturen bekijken.
Waar ervaar je problemen mee?
Op het klantenservice beginscherm van de site van Tele2 kun je aangeven waar je problemen mee ervaart: ‘Mobiel’ of ‘Thuis’. Klik je op op een van de twee dan krijg je een uitgebreid menu met verschillende mogelijkheden zoals ‘Internet en wifi’, ‘Factuur en betalen’, ‘Vaste telefonie’ et cetera. Als je daar weer een keuze maakt kom je bij eventuele specifieke oplossingen voor je probleem.
Zakelijk contact
Daarnaast heb je voor bedrijven en grote klanten Tele2 Zakelijk. Het nummer 020-7501611 kunnen bedrijven die gebruik maken van Tele2 bellen voor eventuele vragen of problemen. Tele2 deelt bedrijven in drie categorieën: kleinzakelijk, midzakelijk en grootzakelijk bedrijven.
Een midzakelijk bedrijf is een bedrijf tussen de 20 en de 249 medewerkers. Daaronder is dus een kleinzakelijk bedrijf en daarboven een grootzakelijk bedrijf. Voor kleinzakelijke bedrijven die nog geen zakelijke klant zijn maar wel advies willen over de diensten van Tele2 of een bestelling willen plaatsen is het nummer 0800-8102 beschikbaar. Daarnaast kun je ook een mail sturen naar
- customerservice@tele2zakelijk.nl
Contactgegevens
De contactgegevens van Tele2 voor midzakelijke bedrijven zijn 085-2006801. Grootzakelijke klanten met vragen kunnen via de telefoon contact opnemen met het nummer +31(0)207509000. Dit telefoonnummer is beschikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Ik heb mijn nieuwe tv box aangesloten van Tele2, beeld is goed, maar geluid werkt niet. Niet via de afstandsbediening en niet via via de tv knoppen.
Hoe kan dit goed ingesteld daarvoor ?
Beste Carla,
Misschien kunt u hier meer informatie vinden: https://forum.tele2.nl/tv-187/haperende-tv-geluid-en-beeld-na-installatie-nieuwe-tv-ontvanger-85946
Sinds maanden is mijn telefoonverbinding verstoord. Ik heb meerdere keren met tele2 gebeld.Uiteindelijk heeft men een monteur van Guidion gestuurd. Zie werkbon van Guidion!! ER MOET EEN MONTEUR van tele2 komen.
Wanneer komt die???
Ik ben het beu urenlang in de wachtlijst te hangen .
Wanneer gebeurt nou iets?