Worden werkzaamheden niet meer gemeld, 2 wagens van Ziggo in de wijk, des gevraagd duurd het nog even , werkzaamheden zijn niet door kantoor gecommuniceerd met de gebruikers, daar zit je dan als thuiswerker.
I have been CUSTOMER for 20 years with Ziggo and Vodafone, an now I cant see TV, i want compensation, you raise the amount withput any problems, Inflaion, blah blah, but i dont get the quality service. I want my money back,maybe I should chande providers and see whats happens.
Gisteren geen WiFi en geen televisie!
Storingsdienst gebeld van Ziggo!
Antwoord van Ziggo: er is een storing!
Vraag van mij: hoelang gaat dat duren?
Antwoord van Ziggo: dat is niet bekend.
Inmiddels zijn we een dag verder, nog steeds geen WiFi en geen TV en niets gehoord van Ziggo.
Wat een service, beneden alle peil!
Voor mij is Ziggo een gepasseerd station en ik ga op zoek naar een andere provider.
waarom duurt het zo lang om mail te activeren wachtwoorden goed op dit moment kunt u niet inloggen probeert later nog eens weddedat het morgen weer zo gaat
Worden werkzaamheden niet meer gemeld, 2 wagens van Ziggo in de wijk, des gevraagd duurd het nog even , werkzaamheden zijn niet door kantoor gecommuniceerd met de gebruikers, daar zit je dan als thuiswerker.
En WEER heeft de tv en telefoon storing.
Waarom kan ik niet op mijn webmail in mijn telefoon
I have been CUSTOMER for 20 years with Ziggo and Vodafone, an now I cant see TV, i want compensation, you raise the amount withput any problems, Inflaion, blah blah, but i dont get the quality service. I want my money back,maybe I should chande providers and see whats happens.
Gisteren geen WiFi en geen televisie!
Storingsdienst gebeld van Ziggo!
Antwoord van Ziggo: er is een storing!
Vraag van mij: hoelang gaat dat duren?
Antwoord van Ziggo: dat is niet bekend.
Inmiddels zijn we een dag verder, nog steeds geen WiFi en geen TV en niets gehoord van Ziggo.
Wat een service, beneden alle peil!
Voor mij is Ziggo een gepasseerd station en ik ga op zoek naar een andere provider.
Alweer geen tv door storing, dit is de tweede dag. Belachelijk dit. Wat gaat Ziggo hier nou eens aan doen
waarom duurt het zo lang om mail te activeren wachtwoorden goed op dit moment kunt u niet inloggen probeert later nog eens weddedat het morgen weer zo gaat
ik heb geen e mail wagtwoord