KPN storing

KPN Storing

KPN is een van de langst bestaande providers van Nederland. Helaas heeft echter ook KPN wel een last van storingen. Sommige storingen zijn niet te voorkomen, andere storingen kan u zelf oplossen. Op deze pagina treft u een overzicht van de meest actuele KPN storingen. Daarnaast bieden wij u verschillende mogelijkheden om een KPN storing zelf op te lossen. Ervaart u een storing betreffende een KPN product op dit moment? Laat het onderaan de pagina weten en wij gaan er achteraan.

Bekijk hier of er momenteel storingen & problemen zijn bij KPN >>

Meer:

KPN storing melden

Wilt u graag melding maken van een KPN storing? Geef onderaan de pagina aan tegen welke problemen u aanloopt. Vaak kunnen mede forum gebruikers de storing bevestigingen of u helpen het op te lossen! Liever direct een storingen melden bij KPN? Dan kan uiteraard ook, ga hiervoor naar: 

KPN mobiel storing checken 

Actuele KPN storingen

Langzaam internet of geen bereik? Grote kans dat er een storing is! Gelukkig is dit handig te checken door middel van een tool die KPN beschikbaar stelt. Ga hiervoor naar:

KPN TV, Internet, Bellen mobiel storing checken

KPN Twitter

KPN klantenservice

Vragen over een storing? Neem contact op met de klantenservice van KPN. Of laat onderaan de pagina een comment achter.
Tel. klantenservice KPN mobiel vanaf andere telefoon: 0800 0105 (gratis)
Tel. klantenservice KPN vanaf KPN mobiel: 1200 (gratis)
Tel. klantenservice KPN bellen uit het buitenland: +31 6 12001200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
Tel. klantenservice KPN Internet, Bellen en Televisie: 0800 0402 (gratis)
Tel. klantenservice KPN Hoofdkantoor: 070 343 43 43 (lokaal tarief)
Gesprekskosten: Zie tussen haakjes achter elk telefoonnummer.
Maximum gesprekskosten: n.v.t.

Voor meer informatie over de klantenservice van KPN en een makkelijk overzicht van het keuzemenu verwijzen wij u graag naar: Klantenservice KPN.

22 gedachten over “KPN storing”

  1. KPN Internet en tv valt steeds weg voor uren. Kpn weet niet hoe het komt. Met nieuw lastje zelfde problemen. Tegen de tijd dat monteur komt werkt t ineens weer. Gek word ik ervan.Ik betaal echt de hoofdprijs en het wordt steeds duurder

    Beantwoorden
  2. Geachte mevrouw, meneer .Mijn huis telefoon , vast bellen heeft een storing .Omdat ik niet kan bellen of gebeld worden !!Heel frusterend en lastig .Deze moderne tijd, bah bah grrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrr .Met vriendelijke groeten .

    Beantwoorden
  3. Mijn dochter wilde heel graag de wedstrijd van het Nederlands dames voetbalelftal kijken. Ik had het voor haar opgenomen. En er is weer storing. Dit komt wekelijks meedere keren voor! Ik vind het echt heel erg voor haar dat ze het niet kan terugkijken. We zijn sinds 5 maanden klant van Kpn… zoveel storingen heb ik met andere providers nog nooit gehad. Schandalig dat dit weer gebeurt. Het zou om 11 45 zijn opgelost…inmiddels geven ze 15.45 aan…treurig! Schaam je diep Kpn en verhoog je tarieven pas als je een constante kwaliteit kunt bieden. Ik zou me als bedrijf kapot schamen als ik zo’n slecht product zou leveren!

    Beantwoorden
  4. Woensdag kreeg ik een excuses mail van KPN. Sorry voor de storing, stond er en om het goed te maken kon ik 5 films online kijken. Vreemd. Ik had helemaal geen storing, dus ik dacht, alweer reclame. Vrijdagavond, jahoor. Storing! Ook leuk, krijg je 5 films en gelijk erachteraan storing. Heb al hun storing tools maar geprobeerd. Dan krijg je een melding dat er geen storing is in de buurt en kan je verder met die tool. Gelijk daarna loopt die tool vast en kun je weer opnieuw beginnen. Het wordt volgens mij weer tijd om over te stappen. Oh ja, KPN. Nog bedankt voor de films. Een goedmakertje vooraf.
    Ga jezelf schamen!!

    Beantwoorden
  5. 3 storingen in paar dagen tijd, laatste tijd regelmatig supertraag internet, behalve npo geen tv… Dacht dat t opgelost was.. Echt niet..
    Wel weer duurder… Dat wordt ingevoerd zonder storing🤔

    Beantwoorden
    • Ja daar hebben ze het dan niet over ook niet over een compensatie dit is echt zeer triest en alles wordt al zo duur maar daar hebben ze maling aan.
      Sterkte

      Beantwoorden
  6. Ik ben nu wanhopig. Al een week geen internet en tv van KPN.
    Geen enkele reden en iedere keer zeggen ze dat het binnen een paar uur is opgelost, maar al een week lang!!!!!
    Ik kan niet meer thuis werken.
    Wat moet ik nou doen? Help!!!!!

    Beantwoorden
  7. Sinds gisteren heb ik plotseling geen WiFi en internet meer. Ik heb de modem en de televisie ontvanger al een aantal keren uitgeschakeld en na 15 minuten weer opgestart maar werkt nog steeds niet. Ook de bekabeling van kpn modem naar kpn televisie ontvanger nagekeken en opnieuw aangesloten. Werkt na een nacht slapen nog steeds niet.

    Beantwoorden
  8. We kunnen niet telefoneren met de vaste telefoon.
    Hij gaat twee keer over en dan is het afgelopen.
    Wij hebben Telefoon Televisie en Computer aansluiting

    Beantwoorden

Plaats een reactie