Ondanks kwaliteitsnetwerk heeft Ziggo helaas ook wel eens last van storingen. Sommige storingen van Ziggo zijn niet te voorkomen, andere storingen zijn zelf op te lossen. Op deze pagina houden wij u op de hoogste van de meest actuele Ziggo storingen, en geven u tips hoe u de meest voorkomende storingen zelf op kan lossen. Heeft u last van een storing die niet op te lossen is? Laat het hier weten en wij maken er een melding van.
Bekijk hier de actuele storingen >>
Meer:
Heeft u een storing waar u graag melding van wilt maken? Dat kan! Laat hieronder weten wat het probleem is, en misschien kan iemand vanuit de community u meteen helpen. Direct bij Ziggo een storing melden is uiteraard ook mogelijk.
Ziggo heeft een andere tool op de website waarmee kan worden gecheckt of er storingen in de buurt zijn. Deze tool kan u hier vinden: Ziggo storing checken.
Laat ons en andere bezoekers weten wat jij van Ziggo vind. Zo kan iedereen een wel overwogen keuze maken. Uitgebreid review schrijven, dat kan! Reageer hieronder.
Naar de Webcare:
Vragen over een storing? Neem contact op met de klantenservice van Ziggo. Of laat onderaan de pagina een comment achter.
Telefoonnummer klantenservice Ziggo algemeen: 088-7170000 (lokaal tarief)
Telefoonnummer klantenservice Ziggo particulier: 0900-1884 (€0,10 p/m)
Telefoonnummer klantenservice Ziggo zakelijk: 0800-0620 (gratis)
Telefoonnummer klantenservice Ziggo abonnees: 1200 (gratis)
Gesprekskosten: uw gebruikelijke belkosten
Maximum gesprekskosten: n.v.t.
Voor meer informatie over de klantenservice van Ziggo en een makkelijk overzicht van het keuzemenu verwijzen wij u graag naar: Klantenservice Ziggo.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
How is her e’en storing min TV diet het niet
Is de storing inmiddels verholpen?
Gisteravond geen tv vanmiddag wéér geen tv 25/6 balen er is nu veel te zien op tv.
Werkt het inmiddels weer?
Ik heb storin in me internet en wiffy de storing is nog niet voor bij nu twee dag geenbgebruik van internet kunnen maken de tv doet het huis föhn ook behalve internet en wiffie
Is de storing inmiddels verholpen?
Hallo, ik heb een xl box van ziggo en heb bij ESPN, elke dag alleen bij ESPN dat het beeld enkele seconden op zwart gaat en dan ook geen geluid, waar kan dat aan liggen.
Ik ook..
Nu 4 dagen geen tv, internet en telefonie. Waarom hoor ik niet wat er aan de hand is? Oplossen storing wordt opgeschoven. Waardeloos!
WiFi werkt niet, geen telefoon en tv werkt niet krijg melding voer pincode in, welke pincode????? Klacht al eerder gehad niet zo lang geleden, erg vervelend.
En weer geen internet in 2907. Fijn thuiswerken op deze manier. Triest
Nou,ik heb al sinds dinsdag geen t.v.Gelukkig heb ik geen
internet van ze.
Het zou vandaag opgelost zijn|
Ach,dat wordt elke dag gezegd.
Ik ga naar KPN.
vanmorgen geen ziggo Email ?
Nog steeds geen vaste telefoon verbinding, hoelang gaat het nog duren ,niemand kan ons bellen ,als het niet snel veranderd ga ik naar een andere provider ,?
heb wifiversterkers besteld op 11-4-2023 heb slechte wifi doordat door jullie is geadviseerd een next mini te nemen, al 5 maal gebeld naar 1200 daar word gezegd dat ze direct opgestuurd worden en dat ik daar een mail over zou krijgen, maar er word niks gedaan, gewoon schandalig dit is slecht ziggo, ik heb nu gewoon slecht beeld. doe hier iets aan!!!!!!!!!!!