Vodafone storing

Vodafone is een provider die al jaren bekend staat om zijn mobiele telefoondiensten. Voor de provider is er ook eens een kans geweest om ook ADSL-diensten aan te bieden, maar dit aanbod werd afgeslagen en is gegaan naar de provider T-Mobile. Vodafone heeft daarentegen wel een samenwerking met de provider Ziggo waardoor er vaak combideals worden aangeboden. Het merk is wereldwijd bekend en heeft zich weten te ontwikkelen tot een van de grootste namen als het gaat om mobiele telefonie. Met jaarlijks veel nieuwe toestellen op de markt en het constant verbeteren van de diensten is het merk niet meer weg te slaan van de markt. Maar, natuurlijk kan het ook bij deze grote provider voorkomen dat je hinder krijgt met het gebruik van je diensten.

Bekijk hier of er storing is bij Vodafone >>

Meer: 

Storingen zijn dan voor het merk ook niet vreemd. Ondanks dat er wel eens storingen optreden, zal het merk er altijd van alles aan blijven doen om de storingen zo snel mogelijk te verhelpen en goede analyses te maken die van toepassing kunnen zijn in de toekomst om dit soort storingen te voorkomen. Storingen komen voor bij de besten, en dus ook bij de provider Vodafone. Wanneer je te maken krijgt met storingen dan wil je natuurlijk dat deze zo snel mogelijk verholpen worden. Voor het vinden van een oplossing heeft Vodafone hele duidelijke en goede oplossingen bedacht.

Een analyse maken bij een Vodafone storing

De eerste stap die je het beste altijd kan nemen als je te maken krijgt met een storing bij Vodafone is om te kijken of er iets aan de hand is met de instellingen. Misschien ben je met je wang wel per ongeluk langs het vliegtuigmodus knop gekomen waardoor je nu geen verbinding hebt of misschien heb je wel een data drempel ingesteld waardoor je nu geen gebruik meer kan maken van het internet op je mobiele toestel. Daarnaast kan het ook zijn dat er binnenshuis iets aan de hand is waardoor het bereik niet optimaal is. Doordat muren vaak gewapend zijn, kan het zijn dat je niet overal even veel bereik hebt in de woning. Ga dan op een plek staan waar je wel veel bereik hebt. 

Wat daarnaast ook belangrijk is om te controleren, de actuele storingspagina van Vodafone. Zo weet je meteen wat de actuele storingen zijn die zich momenteel afspelen en hoe lang dit ongeveer gaat duren. Daarnaast is er ook een andere tool op de website van Vodafone waar je gebruik van kan maken om te kijken of je wel goed bereikt hoort te hebben. Deze tool wordt de dekkingskaart genoemd. Door op deze kaart te kijken, weet je meteen waar het bereik optimaal is en op welke plaatsen of in welke gebieden je rekening moet houden dat de dekking niet optimaal is.

Een andere pagina waar je goed terecht kunt met je storingen is op de My Vodafone pagina. Dit is een pagina die speciaal gemaakt is voor klanten van Vodafone. Hier kun je, naast informatie over je facturen en je abonnementen, ook op zoek gaan naar actuele storingen en eventueel meldingen maken. Misschien is het telefonisch contact opnemen met de Klantenservice wel een van de beste manieren om je storing zo snel mogelijk kenbaar te maken en op te laten lossen. De medewerkers van de Klantenservice denken graag je met je mee over de mogelijke oplossingen en tips voor in het vervolg.

Dekkingskaart

Coulance

Als je hinder hebt ondervonden met het gebruik van de diensten bij Vodafone, is het mogelijk dat je een coulance kunt krijgen. Dit is niet algemeen bepaald, maar wel waar sommige mensen om vragen. Dit wordt altijd bepaald door het bedrijf of ze dit willen geven en hoeveel dit is. Houd er rekening mee dat het geen recht is waarmee je te maken krijgt. Het is een gift dat wordt bepaald door het bedrijf. Een schadevergoeding is bijvoorbeeld heel wat anders. Hier heb je wel recht op wanneer je bijvoorbeeld een hele lange tijd geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten terwijl je het toestel zakelijk gebruikt. Hierover kan de Klantenservice je ook meer informatie verstrekken.

Het melden van een storing kan hieronder door te reageren.




Oorzaken

Wanneer je last hebt van diensten die niet werken, zal het eerste zijn waaraan je denkt dat je een storing hebt met de diensten. Je gaat dan op zoek naar oorzaken en mogelijkheden of je pakt zo snel mogelijk de telefoon om te bellen met de Klantenservice van Vodafone om aan hen duidelijk te maken dat je een storing hebt met je telefoon en dat je dit zo snel mogelijk verholpen wilt hebben. Dat is natuurlijk heel begrijpelijk, maar soms ligt de oorzaak van de storing dichterbij dan je denkt en is het verhelpen ervan niet eens heel moeilijk. 

Het is altijd aan te raden om te kijken of er een algemene storing is of dat er misschien wel een kleine instelling in je toestel verkeerd staat waardoor je nu geen gebruik kan maken van de telefoondienst zoals je gewend bent.

Een Vodafone storing melden

Via de website van Vodafone kan je ook uitkomen bij de storingenpagina. Hier vind je allerlei soorten storingen waarmee je te maken kan krijgen en welke stappen je moet ondernemen om deze storing of deze problemen op te lossen. Dit is een handig stappenplan die je overal kunt oproepen om de stappen te volgen en te kijken of je er zelf uitkomt bij het oplossen van de storing. Natuurlijk is niet iedereen even handig of technisch waardoor het gewenst is dat je op zoek gaat naar hulp van een Klantenservicemedewerker die je kan begeleiden bij het zoeken van de oplossing voor het probleem. Dan kun je altijd je storing melden. 

Naast dat je een storing meldt op de algemene storingen websites, is het natuurlijk ook de bedoeling dat je op zoek gaat naar een oplossing voor het probleem. Als er geen sprake is van een algemene storing, kun je altijd contact opnemen met de Klantenservice van Vodafone. Je kunt dit online doen of door middel van een schriftelijk bericht te sturen.

Klacht of storing melden, reageer mee via onderstaand formulier.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *